lördag 19 september 2009

Mycket flängande

Det är ett aber att hoppa på kryckor. Det går skapligt fort ibörjan, men efter ett tag blir man trött och då går det nästan fortare att linka fram. Vilka dåliga armmuskler jag måste ha. Läkaren sa att jag skulle träna på gym för att stärka musklerna runt knät, men jag får nog träna armmusklerna också.

Igår var vi inne i Kalmar för att byta lite kläder och även handla lite och vi var inte ensamma om att tänka så. Det var fullt med folk på stan och med tanke på det underbara vädret så förstår jag det.

Noah har fått för sig att vägen är mycket intressantare än gräsmattan, till farmors förtret. Jag hinner inte med honom så hon får springa efter honom. Framförallt gatan är intressant eftersom han vet att han inte får vara där.

Igår började de tapetsera rummen och de började tidigt idag.

Inga kommentarer: