lördag 5 september 2009

Grattis på den stora dagen!

Idag är det bröllop för våra kompisar Maria och Martin samt dop för deras dotter Hedda. Det ska bli roligt. Jag kan tänka mig att de måste vara nervösa nu timmarna innan kyrkan. Ceremonierna ska hållas i slottskyrkan. Jag har varit i slottskyrkan tidigare, men inte på någon ceremoni så det ska bli kul också. Jag tror att det blir en jättefin stämning där.
Grattis på den stora dagen Maria och Martin!!!

Nu har renoveringen återigen kört igång. I går fredag kaklade pappa köket och ska idag lägga fogen. Själv stod jag och målade tre fönster vita och har fyra kvar och det är bara första målningen. Det kanske behövs målas tre gånger innan det är helt vitt. Det blir skönt för mina föräldrar idag när vi är borta hela dagen och de kan arbeta ostört. Nu är det dags att börja göra sig iordning för vi ska snart åka in till Kalmar för att hjälpa till med förberedelserna

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har en fantastisk mor och far.
Kram
Kompis