onsdag 19 augusti 2009

Kan det vara så? (uppdaterad)

Jag läste precis på http://www.aftonbladet.se/ och såg på nyhetsmorgon att Usain Bolts springkompisar har åka fast i dopingkontroll. Bolt verkar ha en perfekt kropp för att spring fort, men hur perfekt är den egentligen? Jag vill inte tro att han har dopat sig eftersom det måste finnas några snabba sprinters som är rena. Eller är jag för naiv? Många av de som sprungit snabbt under de senaste åren har varit dopade så varför ska Bolt vara annorlunda?! Det återstår att se under de närmaste dagarna antar jag.
Om det visar sig att Bolt är ren så är hans bedrifter suveräna! Jag tror att han är ren!


Nu har IAAF dementerat ryktena om att någon ska vara dopad och det tycker jag är bra. Jag tycker Usain Bolt är suverän och har gjort en fantastisk prestation.

Inga kommentarer: