måndag 10 augusti 2009

Andra veckan som hemmapappa!

Det är andra veckan som jag är hemmapappa sedan Lovisa börjat jobba och det känns skönt att vara hemma med Aylin och Noah. Lovisa började arbeta i förra veckan. Idag har vi studsat och lekt mycket på studsmattan alla tre. Det märks på Noah för han är jättetrött och han ska snart gå och lägga sig. Han är så mysig. Nu har han börjat gå runt med telefonen eller någon annan sak och "pratar" i telefon. Den stora tjejen lugnar ner sig framför Bolibompa. Jag ser fram emot att vara hemma i höst med dem. I helgen som kommer ska vi till Stockholm på min kusins bröllop. Barnen ska vara hemma hos Lovisas föräldrar och vi åker med mina föräldrar och min bror och hans sambo. Det blir en barnfri helg med bröllop. Det ska bli roligt att åka iväg.

1 kommentar:

stefanbergmark.se sa...

Hej!

Just nu diskuterar vi det här med att vara hemmapappa på Babyvärlden.se. Gå gärna in och diskutera samt länka till era bloggar:

http://www.babyvarlden.se/Nyhetsartiklar/MinStory-Jag-var-hemmapappa-pa-80-talet/