fredag 21 augusti 2009

Här är bilderna.















9 kommentarer:

Sandra sa...

Jätte fina bilder! Vad fint ni får!!!

Marielle sa...

Det har blivit såå snyggt! Gillar badrummet jättemycket!

Daniel Lyckman sa...

TAck!

Eva sa...

Hej Daniel
hittade din blogg via Marielles, vi jobbade ju ihop ett tag på Falkenbergsskolan va?
Eva

Daniel Lyckman sa...

Det stämmer. Jag arbetade där 01/02 på resursskolan. Du arbetade på lågstadiet och fritids va? Är du kvar på Falkenbergsskolan?
/Daniel

Eva sa...

Hej
jo jag jobbade på fritids. Nej jag är inte kvar. Slutade där jan-06. Har jobbat som förskollärare sen dess, i Norrliden och i Lindsdal. Just nu föräldraledig med mitt andra barn.

Anonym sa...

Snyggt !!!!!!!!!!!!
Trodde först att ni också hade rosa
och brunt som färgskala.
Kram
Kompis

Linda jonasson sa...

åhh vad fint ni fått det..visst är det roligt att få renovera och byta ut .... ha det gott, hälsa min kära kusin från mig kram kram /// linda

Daniel Lyckman sa...

Ska göra det Linda! Åker ni österut någon gång är ni mycket välkomna att hälsa på.
Förresten, Jonasson i efternamn! Varför ett byte?
Mvh Daniel