onsdag 26 augusti 2009

En man i vit rock.

Idag har jag varit hos läkaren i Oskarshamn Jag fick träffa en överläkare och han sa att han ville göra en titthålsoperation på mitt knä för att avgöra vad orsaken till det onda är. Vi vet att det främre korsbandet är trasigt, men inte av och om det är orsaken till att jag har ont kunde han inte säga. Förhoppningsvis är det något enklare. Det kan bli aktuellt med en korsbandsoperation, det ska vi ta ställning till efter titthålsoperationen när vi vet mer. Med tanke på det yrke jag har som idrottslärare, är det viktigt att knät blir återställt så pass att jag kan utöva mer fysisk aktivitet än att promenera.

1 kommentar:

Sandra sa...

Hoppas att det inte är så allvarligt! Klart du ska bli bra så du slipper promenader och kan ägna dig åt roligare fysiska aktiviteter!