söndag 1 mars 2009

Innebandy

Oj, vad tiden går fort. Det är flera dagar sedan jag skrev senast. Det har varit mycket att göra under veckan, därför har jag inte hunnit skriva. I fredags var det innebandyturnering i skolan som mina 6:or anordnade. Det började med att de yngre eleverna upp till år 3 spelade matcher och efter dem spelade år 4 till år 6. Vinnaren bland de äldre eleverna möter alltid ett personallag. Självklart kunde inte jag låta bli att vara med. Viljan var större än kroppens signaler. Jag var målvakt och då sitter man ned. Det kändes en del i mina knän, men jag hade kul. Motståndarna var jätteduktiga. Matchen slutade 2-2 och fick avgöras med straffar där vi vann med 2-0. Hela turneringen fungerade bra, 6:orna skötte allt bra.
Det var bra att vi i personalen (en del i alla fall) fick röra på oss för Carl bjöd på mycket goda semlor på fredagsfikat.

Inga kommentarer: