onsdag 10 mars 2010

En nervös sambo!

Jag hade nominerat Lovisa till Gry Forsells plan till Kanarieöarna och när de ringde så trodde hon att det var en marknadsundersökning av Mix Megapol och bad dem lite snarstucket att ringa som idag för hon satt och fick slingor hos frisören. Direkt efter så gick det upp ett ljus för Lovisa. Hon kände igen namnet Madeleine Kihlman och kom på att hon var programledare!!! Då blev hon nervös över att hon gjort bort sig. Men Madeleine Kihlman ringde idag igen och sa att hon var en av de som kanske skulle bli utvald till att få följa med och att Lovisa skulle ha med sig telefonen överallt. Nästa gång de ringer från Mix Megapol, om de ringer, så är det direkti radion och att hon är utvald. Nu är hon istället nervös över att hon gjorde bort sig ytterligare, att hon sa något konstigt.

2 kommentarer:

Sandra sa...

GUd vad spännnande! Varför ringer de inte mig, maken har med hjälp av mig nominerat mig flera år men inte då...Hoppas de ringer upp henne så hon får åka med!!!!!

Daniel Lyckman sa...

Ja, det hoppas vi verkligen! Även om jag är lite avundsjuk om hon får åka så tycker jag det är kul för hennes skull.