torsdag 4 mars 2010

Alla hästar...

Vilket intressant program det var på tv4 igår kväll, Fuskbyggarna. Jag är nog inte ensam som tror att den killen kommer att få det svårt att få jobb hädanefter. Alla hästarna var inte i stallet eller det fattas flaskor i backen, kan man säga. Stå och försvara sig så gjorde bara situationen värre. sen kan jag inte förstå hur man kan ge sig in i en renovering och skriva på ett avtal med ett byggföretag utan att tagit reda på uppgifter om byggföretaget. De har en lång väg att vandra fortfarande även om de fick hjälp på vägen av tv4. har jag tid så kommer jag ialla fall bänka mig framför tv:n nästa vecka också och titta på nästa program av Fuskbyggarna.

En fråga till en kompis i Färjestaden:
- Ska du heja på Nigeria i VM i sommar!? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte alla som har tillgång till världens bäste allbyggare.
/Kompis

Daniel Lyckman sa...

Det är sant!
Det sjuka i historien var också att han verkligen trodde på sig själv, att han gjort ett bra jobb och att det var de som beställt jobbet som gjort fel! Det är nästan synd om honom!

Anonym sa...

Vi hoppas/tror att Nigeria åker ut snabbt med tanke på deras nya förbundskapten...

http://www.dn.se/polopoly_fs/1.856720.1241212568!images/1047563853.jpg

Det Lasse säger och katten skiter lägger vi i samma låda ;)