torsdag 25 februari 2010

Inte SOS, men däremot HMF!

Idag fick vi kalla in hjälptruppen. Både Noah och Aylin har varit krassliga i magen, men ändå varit pigga. För säkerhetsskull så har de fått vara hemma. Igår var Lovisa hemma med dem för att jag skulle kunna åka till sjukgymnasten, men idag åkte hon till jobbet. Det hade gått med mycket bokläsning och Bolibompa samt att Lovisa hade fått förbereda en hel del till mig för att underlätta. Enligt order från sjukgymnasten ska jag fortfarande inte gå på knät för mycket för det kan förvärra svullnaden. Så igår ringde jag inte SOS utan HMF, d.v.s Hjälp Mig Farmor, och frågade om hon kunde komma ner och hjälpa mig.

Nu har de precis gått ut till den stora snökullen som är på bild i förra inlägget för att glida nerför den. Noah kommer inte så långt upp på kullen, men han är lika glad ändå!

Inga kommentarer: