måndag 15 februari 2010

Idag sprang jag...

Idag sprang jag för första gången sedan sommaren 2008 då jag fick ont i knät. Det var visserligen i vattenbassängen på Länssjukhuset tillsammans med en sjukgymnast. Det måste jag säga att de har full koll på en när man är hos sjukgymnasten. De frågar ofta hur det känns och  ibland slänger de bara en blick åt en för att se hur det går. Det känns tryggt! Jag trodde jag skulle behöva ett klippkort hos sjukgymnasten och vara där varje vardag, men det räcker med 3 gånger i veckan i bassängen för jag hade rätt bra rörlighet i knät. Jag fick ta på mig en väst där man skulle spänna en rem mellan benen så hela passet pratade jag i falsett! ;) Jag hade innan passet ställt in mig på att det skulle bli skönt att få springa och samtidigt få göra det i 34 gradig värme. Typiskt nog blev det inte så utan jag fick gå i den bassängen med endast 27 grader! Ok, det gick jättebra det också! Jag ser fram emot fler pass i bassängen!

Inga kommentarer: