måndag 15 februari 2010

GULD!!!

GULD, GULD GULD!!!
Det är alltid lika skönt när vi vinner guld, men jag hade maxpuls! Jag var skitnervös att något skulle hända, både när Charlotte Kalla och när Marcus Hellner körde och tyvärr tog jag för mycket av Hellners puls för hans krafter tog verkligen slut! De gjorde verkligen kanonlopp båda två! Jag tycker synd om Hellner som missade bronsplatsen med 1,5s. Sedan har vi Johan Olsson (som fick hjärnsläpp när det var några hundra meter kvar och körde fel) och Anna Haag (som kom på 4:e plats) som också gjorde strålande insatser. MEN var är norrmännen! En annan sak som slog mig när killarna körde sitt race i kväll var att jag måste ha missat någon stor nyhet. Norrmännen såg jag även om de hamnade långt bak i listan, men var är ryssarna. Jag hörde något i början av OS om doping där Ryssland var inblandat, men inte kan hela laget vara dopade!? Jag får kolla upp saken.

GRATTIS KALLA!!!

Inga kommentarer: