lördag 30 januari 2010

Avvaktande son!

Noah tycker det är konstigt att pappa inte är som vanligt, att jag mestadels ligger i soffan och när jag rör mig så hoppar jag runt på kryckor. Han är inte lika avvaktande idag, för i morse kom han med en bok och ville läsa. Igår var det bara Lovisa som gällde. Igår bara tittade han på mig och skakade på huvudet. Det är inte lätt för honom att förstå!

Noah är en skön kille. För en stund sedan drog han fram alla ytterkläder och satte sig på golvet för att försöka ta på sig dem. Det gick inte så bra. Mössan satt på toppen av huvudet och det var dte enda som han lyckades med. Men det var gulligt att se hur han försökte. Tyvärr är det lite för kallt för honom att gå ut nu, vi får hoppas att det blir lite mildare framåt lunch.

Kolla in denna lilla filmsnutt. det gäller att tungan rätt i mun!
http://www.ostfrallan.com/tips/4955/Världens-smalaste-garage

Inga kommentarer: