tisdag 26 januari 2010

300:e inlägget!

Jag upptäckte precis att detta är mitt 300:e inlägg. Inte direkt spännande, men det kan vara kul att hålla reda på varje hundrade inlägg. I morgon ska jag alltså opereras och driva ut det onda. Jag har endast arbetet i ca 3 veckor, men det kändes lite när jag fick kramar av eleverna i år 1. De hoppades att jag skulle komma tillbaka snart och jag lovad eatt vara tillbaka så fort jag kände mig bra igen.
Jag läste precis att Spyker köper Saab och det är skönt att läsa. Hoppet återvänder till många människor nu!

2 kommentarer:

achmed sa...

hoppas operationen går bra och att du kommer tillbaka snart M.V.H simon.t

Daniel Lyckman sa...

Tack Simon!
Operationen gick bra, men det tar nog ca 3 månader innan jag kommer tillbaka. Det är för tidigt att säga än.
Mvh Daniel