fredag 7 januari 2011

Nu är helgerna över!

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev sist på bloggen. Jul- och nyårshelgerna var jag "upptagen" med att vara social och sedan har jag inte haft lust att sitta vid datorn. Helgerna har varit bra på många olika sätt och nu ser jag fram emot ett nytt år. Förhoppningsvis utan att ha ont i knät!
Häromdagen åkte granen ut och julsakerna plockades ner. Hur mycket jag än längtar efter julen och tycker det är mysigt när julhelgen är så är det skönt när allt plockas ner. Jag skriver mer om helgerna senare.
Nyårslöften då? Jo, det har även jag. Jag har insett att när jag inte kunnat gå på promenader eller röra mig längre sträckor så har vikten ökat. Därför ska jag nu smalna av min själv. GI-metoden har många goda recept annars räcker det bara att tänka på vad jag äter. Vi får se vad det blir. Förhoppningsvis kan jag bli mer rörligare så att det hjälper till.
Ett annat nyårslöfte är att försöka göra fler inlägg på bloggen än vad jag gjorde 2009, d.v.s. minst 264 inlägg. Hoppas också på fler kommentarer på mina inlägg!
Ha en bra fortsättning på det nya året!

3 kommentarer:

Linda sa...

Hej Danne
Självklart ska vi kommentera dina inlägg!!

Macke sa...

Självklart!

Daniel Lyckman sa...

Bra! Det tycker vi om!