onsdag 22 december 2010

Oväntat besök!

Idag åkte jag hem till Kalmar/Hagby för jag skulle träffa sjukgymnasten. Barnen är kvar hos farmor och farfar. Efter en tur till Allans livs i Vassmolösa nu på kvällen mötte jag jultomten på vår uppfart. Tomten var på väg till grannen för att få ett paket med nappar av deras dotter och gjorde en snabbvisit innan för att titta till oss. Jag hälsade tomten välkommen åter på julafton och nynnade på "Jag såg pappa kyssa tomten jag..." när jag gick in i värmen. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har tomten och pappa något ihop, smyghomos? Eller är den allmänna uppfattningen om att tomten är en Karl felaktig? Isåfall är det ju bevisat att skäggiga damen existerar. Men då är ju frågan, går pappa igång på en tjock skäggig dam som klär ut sig till ett småländskt torp varje december? Frågorna är många, hoppas på svar - Fredrik

Maria sa...

Mycket bra frågor Fredrik! Även jag är mycket nyfiken på svaren. Skulle dessutom vilja se ett bildbevis.

Macke sa...

Jag vill också ha bildbevis!!

Daniel Lyckman sa...

Det är inte det yttre som räknas vet ni väl! :)
På tal om bilder så behöver tomten lite privatliv också! ;)