måndag 13 december 2010

Veckan som gått!

Här är förra veckan i korta drag!

Under förra veckan arbetsprövade jag för att testa hur mycket jag orkar arbeta med mitt knä. Det var kul att komma igång igen, men gissa om jag var helt slut om kvällarna. Två timmar om dagen i två veckor ska jag arbetspröva, men har man inte arbetat på 1,5 år då blir man trött. Tyvärr har knät inte reagerat bra på den ökade belastningen under veckan. Jag ska arbeta den här veckan också och sedan diskutera med läkaren igen. Det är också tack vare arbetsprövningen som jag inte skrivit ett inlägg på hela veckan. Har helt enkelt inte orkat! :)

I helgen hade vi det traditionella julbordet med våra kompisar. Jag blir aldrig less på julbord. Ja, kanske efter den femte-sjätte julbordet inkluderat julafton samt resterna. Sill i olika sorter, jansson, köttbullar, prinskorvar och framförallt skinkan är en del av julbordet. Mums! Vi pratade om hur länge vi hållit på med julbordet. Alla var inte med från början, men det här gänget har hållit på i sju år. När vi började var Ivan 1 år och det enda barnet. Nu är det åttonde barnet på väg om några veckor. En skrämmande tanke som dök upp hos Lovisa och mig är att när det är vår tur om fyra år att ha julbordet nästa gång så är Aylin 9,5 år och Noah 6,5år!!! Kan någon stanna klockan!!!

2 kommentarer:

Johan sa...

Tackar för senast!!
Som vanligt mycket trevligt.

Har lite funderingar över era matematikkunskaper ;) Aylin är väl inte 6,5 år nu, eller??? :)

Daniel Lyckman sa...

Nej, för sjutton! Så fort får inte tiden gå! Ska ändra det. Tack!