lördag 15 januari 2011

Grattis, grattis, grattis!!!

Grattis Fredde och Louise till den lilla tjejen. Vi längtar efter att få se det lilla underverket, men jag antar att det tar ett tag innan vi får chansen. Hon har inget namn än så jag kallar henne för lilltjejen. Fredrik och Louise tycker det är lättare att hitta på pojknamn så hon har inte fått något namn än. I alla fall inte vad jag vet.
Lilltjejen väger 1200g och är 37cm lång. Hon ville verkligen ut i världen för hon föddes i vecka 27. Fredrik, Louise och lilltjejen ligger på BB i Linköping. De fick åka vidare från Västervik till Linköping för att Louise endast var i 27:e veckan. Lilltjejen mår bra och får bo i kuvös i några veckor för att växa till sig. Alla mår bra, men är trötta vilket är förståeligt.
Om jag får tillåtelse av Fredrik och Louise att visa henne här på bloggen så kommer jag att göra det. Lovisa fick en bild i sin mobil i natt och jag kan berätta att hon är jättesöt, men jag kan än så länge inte säga vem hon är lik.

Inga kommentarer: