söndag 13 oktober 2019

Wow! 7 år är en lång tid!

Wow!
Det är sju år sedan jag skrev något på min blogg och det är en vandring i minnen jag nu gör när jag kollar igenom den! Så många underbara minnen med barnen jag upplevt under åren!😍 Det ska bli kul igen att köra igång bloggen, men ha lite överseende med mig för det är länge sedan jag skrev!😁
Sist jag skrev ett inlägg var jag lärare på Hagbyskolan och sedan dess har det hänt en hel del! Jag var lärare på Hagbyskolan i ca 3,5år till innan jag lämnade den banan för att bli IKT-pedagog på gymnasiet i Karlskrona. Eller lämnade den banan...man kan säga att jag fortfarande var lärare för jag utbildade personalen på gymnasiet i hur man använder dator, digitala verktyg och sociala medier i undervisningen...men en annan slags lärare!😁 Det var ett väldigt intressant yrkesval i och med att jag alltid varit intresserad av IT i skolan och nu fick jag arbeta med det på heltid!😃 I Karlskrona var jag i fyra år och jag lärde mig mycket om mig själv som person och som lärare. Jag hade en fantastisk tid i Karlskrona och tog med mig massor av kunskaper till det jobb jag nu har på AV-Media Kalmar län sedan ungefär ett år! Jag är fortfarande en IKT-pedagog och jag utbildar fortfarande personal inom skolan i IKT men nu är det från förskolan till Linnéuniversitetet i hela Kalmar Län! Ett superkul jobb det också och jag får möta många människor som ger mig härligt utbyte av kunskaper och erfarenheter på de kurser och föreläsningar jag är ute på!😃😃 Riktigt toppen att få lära ut kunskaper och samtidigt lära sig själv massor! Under dessa sju år har jag haft och har underbara kollegor som utvecklat mig massor också och de kunskaperna är värdefulla att ha med sig!😃
Aylin och Noah är inte längre de småttingarna jag kan se på bilderna utan de är stora nu! Aylin är 14,5år och Noah 11år! Tiden går fort och det händer mycket under tiden de har framför sig nu! De sju åren som gått sedan senaste inlägget får vara i mitt eget minne och nu ska skriva om saker som händer framåt! Ska bli superkul!😍
Vi ses till nästa gång!

Inga kommentarer: