fredag 18 oktober 2019

Bara för att det inte syns så betyder det inte att det inte finns!❤️

Det sägs att man ska lära sig av det man gör, att man måste uppleva saker för att utvecklas ytterligare. Det är inte alltid så lätt när viljan är stark! Det har jag fått uppleva den senaste veckan med min kropp! Jag har sedan jag nästan gick in i väggen för fem veckor sedan arbetat mycket med mig själv och min utmattning, blivit starkare på många sätt och växt som person! Tyvärr har det också gjort att jag ”blundat” för min kropp när jag blivit starkare och inte helt lyssnat på vad kroppen säger. Det är också en sak att lyssna på vad kroppen säger, men en annan att låta den bestämma över en!🙈 Det lät jag tyvärr inte min kropp göra denna veckan, jobbade som vanligt och det är nu därför som jag igår fick ett hårt bakslag genom att jag fick en panikångestattack i en större folksamling. Det fick också upp ögonen på att jag nu nått en gräns av vad hjärnan klarar av och att jag måste ta tag i mitt mående på allvar!
 
Bilderna är hämtade från Herregud & Cos facebooksida,


Bara för att det inte syns så betyder det inte att det inte finns! Bra och tänkvärda ord som jag tycker man ska ta på större allvar! Titta gärna på filmen nedan och ta in de ord som sägs där för det är precis vad vi känner som har en utmattningssyndrom! Glöm oss inte utan vi behöver att ni finns där för oss, vi kanske inte alltid har orken och kraften för er just då!😔 Ge inte upp på oss!❤️
Filmen är hämtad från Amelias Facebooksida, https://www.facebook.com/117810938253214/posts/2415334588500826?sfns=mo


I helgen spelar Aylin sin första seriematch i innebandy😍 och det ska bli jättekul att se Aylin och hennes lag Ljungbyholms GoIF spela! De ska ta sig an Craftstadens IBK hemma i Ljungbyholms sporthall! Den matchen, promenader och att umgås med Aylin och Noah ska bli min rekreation i helgen och det ser jag fram emot!😍

Inga kommentarer: