onsdag 30 oktober 2019

Intressant föreläsning på Kalmar slott

Glimtar av andevärlden med Andreas Österlund!

Igår så var jag på Kalmar slott och lyssnade på mediet Andreas Österlund. Det var en väldigt intressant föreläsning Andreas höll och han gjorde det spännande genom att bl.a. prata om förnimmelser han fått ifrån sin rundvandring på Kalmar slott tidigare på dagen.

Han började med att berätta om hur han upptäckte att han hade förmågan att se och prata med andar när han var liten och hur människorna runt omkring honom inte trodde honom utan sa att han hade inbillningar. Inte förrän i tonåren träffade han en person som trodde honom och som tog med honom till två andra personer som har förmågan och de hjälpte honom att utveckla sin förmåga.

Andreas hade ett bildspel med sig från den rundvandring han gjort tidigare under dagen när han besökte Kalmar slott för att se vilka andar han träffade på och vilka förnimmelser han fick! Han visade bilder/filmer från olika rum där han förnimmande andar och dessa berättade han om. Jag satt i ena änden av salen, men de som satt i andra änden av salen precis vid dörren till ett annat rum blev nog lite nervösa när Andreas berättade om den förnimmelse och det kvinnoskrik han tydligt hört när han besökte rummet.😁

Stora salen, Gröna salen, på Kalmar Slott var fullsatt med folk som ville lyssna och få inspiration. Andreas menar alla förmågan att tala och se andar finns latent i alla människor och att man med hjälp av t.ex. meditation kan öppna sin egen förmåga. Andreas gav oss tips på hur vi kan göra och alla som var på hans föreläsning får också tillgång till hans meditation där han guidar den som lyssnar till att försöka öppna sig.

Jag tyckte att ca 2h försvann väldigt snabbt och jag gick hem från föreläsningen med lite kuslighet i mig, men också med inspiration av att vilja utforska sig själv och våga utvecklas. Jag kanske inte kan öppna upp mig så att jag kan se och tala med andar, men det handlar om så mycket mer än det. Det handlar också om att våga utforska sig själv och lära känna sig själv på ett djupare plan!❤️

Inga kommentarer: