söndag 31 oktober 2010

The H Club!

I fredags var killgänget, The H Club här hemma hos mig. Det var min tur att bestämma aktivitet och då valde jag en spelkväll med Wii, bastu och lite mat. Jag lagade en middag bestående av pepparbiff, potatiskoketter, sallad, bröd och pepparsås. Efter maten blev det mycket Mario Kart och Martin som kände på sig att han var bra på Mario Kart hamnade oftast utanför banan och handkontrollen började bli nervös! ;) Nä, jag skojar bara. Vi hade skitkul och när vi fyllde på med bränsle hela tiden gick bilarna som vi ville. Oftast!
Senare på kvällen blev det bastu, godis, chips, mer Mario Kart (och några andra spel) samt mer bränsle. Kvällen var ung hela natten! :) Det var en mycket lyckad kväll, men med det gänget kan det inte bli misslyckat! Tack för kvällen grabbar!

Inga kommentarer: