måndag 6 september 2010

Helgen

I fredags var Lovisa och jag på fest. Södermöre kommundelsnämnd firar 10 år och hade en jubileumsfest på Stuvenäs gästgiveri. Det var mycket trevligt! Mormor och morfar var barnvakter. I lördags åkte vi ner till Blomlöfs fiskrökeri och åt en sandwich med bl.a. gravad lax. Vi köpte med oss varmrökt lax samt två makrillar marinerade med bl.a. senapsfrön till kvällsmat. Mycket gott! Hela dagen igår var jag och Noah ensamma. Lovisa och Aylin var på kalas först och sedan pedagogträff med några av Lovisas gamla högskolekamrater. Noah och jag åkte in till Martin och Hedda på eftermiddagen och lekte vid Skälby lekplats. Jag köpte också med mig en tårta för att fira Maria och Martins första bröllopsdag. För ett år sedan var vi på deras bröllop. Grattis Maria och Martin!

2 kommentarer:

Maria sa...

Tack kompis, du är en pärla! Blev så överraskad när Martin berättade. Tårtan var sååå god, och jag kan lova att jag ätit både för mig och Ella :)

Daniel Lyckman sa...

Vad gör man inte för kompisar! :)