söndag 19 september 2010

Grattis Fredrik!

Igår var vi i Oskarshamn och hälsade på hos Marcus, Erika, Vincent och Elliot. Vi åkte dit för att hälsa på dem och för att Erika skulle klippte håret på mig och Aylin. Innan vi kom fram till Marcus och Erika stannade vi till hos Fredrik och Louise. Fredrik fyller år i dag och vi lämnade en present till honom, en mycket god och rökig BenRiach. Noah blev jätteglad att se Fredrik och ville absolut inte åka vidare. Han hade dessvärre inget val. Vi skulle ha grattat Fredrik idag, men han skulle arbeta så vi får göra det en annan gång. Grattis Fredrik!
Förutom en god middag hos Marcus och Erika så fick jag smaka på en 35-årig whisky, en Glen Grant special edition. Dessvärre var den inte god. Synd! Noah råkade slå ut mitt glas av den whiskyn, men jag blev inte ledsen för det. Jag fick en god Oban istället!
Idag har vi varit och röstat. Det är en plikt, ett ansvar! Nu ser det ut som att vi får in ett parti i riksdagen som tyvärr kommer att få ett stort inflytande om inte de andra politiska partierna tar ansvar och samarbetar. Detta är beklagligt och mycket tråkigt!

Inga kommentarer: