lördag 25 september 2010

Fjärde gången gillt eller!?

Nu är man opererad igen (det var den fjärde gången i samma knä) och jag hoppas verkligen att detta var den sista gången. Nu vill jag bli bra i knät! Den här gången har jag haft mycket ont och när läkaren skulle prata med mig efteråt så gick det inte. Jag var fullproppad med smärtstillande mediciner och inte i ett tillstånd för ett samtal. Sjuksköterskan berättade senare på kvällen när jag var lite piggare att läkaren ska ringa till sjukhuset nu på förmiddagen för att prata med mig.

Det känns lite bättre nu på morgonen, i alla fall är jag lite klarare i huvudet så att jag kan skriva ett inlägg på bloggen. Lovisa och barnen kommer och hämtar mig senare. Det är alltid skönt att komma hem även om att man blir väldigt ompysslad här på sjukhuset. Läkarna och sköterskorna har tagit bra hand om mig!



2 kommentarer:

Sandra sa...

Hoppas att du ska slippa fler operationer nu!

Daniel Lyckman sa...

Ja verkligen! Snart har jag ett eget vip-kort! ;)