onsdag 15 september 2010

Carport

Nu har jag fått en tid för operation. Jag hade hoppats på denna vecka, men det blir på fredag i nästa vecka den 24/9. Jag hoppas det är sista operationen så att jag blir bra i knät.

I helgen var mamma och pappa hos oss för vi började med plattan till carporten. Formen till plattan är gjord och den är fylld med makadam. Armeringsnäten ligger vid sidan av och väntar på att få läggas på plats. Därefter är det bara betongen som behövs innan plattan är klar. Sedan ska det till väggar och tak innan allt är klart. Pappa fick dra ett stort lass i helgen för själv kunde jag inte göra så mycket som jag ville p.g.a. knät. Dessutom är det skönt att ha grannar som hjälpte till med lastaren för att fylla formen med makadam samt hämta armeringsnäten. Tack!

1 kommentar:

Linda sa...

Hör av dig om du behöver hjälp så skickar jag starke Johan till dig.