tisdag 20 april 2010

Då var det dags igen!

Ja, då var det dags igen! När den ena blir frisk så blir den andra sjuk. Idag ringde de från Aylins förskola och sa att hon var hängig så jag åkte och hämtade henne. Hon somnade rätt snabbt när vi kom hem och hon var verkligen väldigt trött för hon sov i ca 4h. När jag nattade Noah så vaknade Aylin. Sedan tog det en halvtimme ungefär så hade hon kräkts några gånger. Jag hoppas det blir llikadant som sist hon hade magsjuka. Då kräktes hon några gånger på natten och sedan när hon vaknade på morgonen var hon pigg. Själv har jag precis stoppat i mig 10 hela vitpepparkorn. Vidskepligt eller inte, det brukar hjälpa. Sedan ska jag också ta mig en stor whiskey för jag vill verkligen inte bli sjuk för på torsdag ska jag operera mig igen. Sedan det träningspasset där det gjorde ont och knäppte i knät så har jag inte kunnat träna styrka för knät och jag har haft mycket ondare dessutom. I går var jag hos läkaren i Oskarshamn och då bestämde vi att göra en artroskopi. Därför kan jag INTE bli sjuk. Snart börjar Inter-Barcelona. Hopaps jag kan övertala de andra att se matchen.

3 kommentarer:

Sandra sa...

JA du, varför kan inte alla vara sjuka samtidigt?! Kanske för att det skulle bli ganska jobbit för oss föräldrar men ändå?!

Linda sa...

Stackars Aylin magsjuka är inte kul. Det var inte kul att höra att du måste in i knät igen. Se till att hålla dig frisk nu till torsdag, ta en whiskey till det kan nog hjälpa!!
kram Linda

Daniel Lyckman sa...

Det blev bara en whiskey, men den var god. Lite konstigt att dricka den mitt i veckan bara. Tur i oturen med att barnen är sjuka så mycket är ju att jag är hemma. Jag tränar inte alla dagar, bara 3gr i veckan. Det tillsammans med en snäll farmor som kommer ner och är barnvakt gör att det har fungerat. Snart har jag ett helt nytt knä om detta fortsäter.