onsdag 7 oktober 2009

Förmiddag i Kalmar

Idag har jag och Noah varit på sjukhuset för Noah skulle göra en hörseltest. När han gjorde Boeltestet på BVC i våras så ville de att vi skulle kolla upp hans hörsel eftersom han inte alltid tittade åt det hållet som bjällran var. Att han inte tittade förstår jag, är man nyfiken och sett något intresant så vill man inte vända på huvudet direkt åt andra hållet. Noah hör bra anser vi och det visade testet idag också. Dagens test gjordes i ett ljudisolerat rum och han satt i mitt knä. I början av testet gjorde Noah en rörelse som fick mig att börja skratta och då fick jag en "du måste vara tyst"-blick från sköterskan. Efter det var jag tyst. Noah var jätteduktig!

Han var duktig och tålmodig hela förmiddagen. Efter besöket på sjukhuset så åkte vi till Beijers, till Kvik, till MIO möbler och slutligen till Maxi. Inte ett gnäll utan han följde med så snällt. När vi satt oss i bilen för att åka hem tog det inte många minuter innan han sov och sedan sov han tungt i 2timmar.

Inga kommentarer: