tisdag 30 augusti 2011

Opererad!

Nu är jag opererad och ligger i sängen på mitt rum på vårddelningen här i Kungsbacka. Operationen gick bra. Jag hade en hel del ont och fick smärtstillande, men det som var skönt var att jag fick medicin mot illamående innan operationen och det hjälpte.
Läkaren gick in i knät och kunde konstatera att jag har en stor broskskada på lårbenet. Förutom att undersöka skadan så tog han ett broskprov. Han ska transplantera brosk på mig så nu ska proverna han tog odlas i 5-6 veckor. Efter proverna är klara så ska jag opereras igen för att transplantera in brosket och det blir nog om ca 2mån.
Det är tur att jag har böcker och tidningar med mig för tv:n la av för 5 min sedan! Jag får hoppas jourhavande vaktmästare rycker ut som räddaren i nöden! :)

1 kommentar:

Linda sa...

Skönt att det gått bra!! Linda