måndag 4 april 2011

Lättnad!

Just nu känner jag lättnad. Jag hade telefontid med min läkare idag och han kommer att skicka vidare mig till en av Sveriges bästa läkare, Jon karlsson, som finns i Göteborg. Det känns skönt!

I helgen var vi hos mormor och morfar i Öskögle, Virserum. Lovisa träffade Maria och Marie på fredagskvällen så vi åkte sent från Kalmar så när vi kom fram till Öskögle var det bara att flytta över barnen till sängarna. På lördagen gick morfar, Aylin och Noah en tur i skogen samt kollade in den lilla bäcken som rinner utanför trädgården. Samma bäck skulle Noah försöka ta sig över själv i söndags, men kom inte helt över utan plumsade i bäcken. Han var blöt ända in på kroppen. Vid lunchdags på lördagen var Lovisa och mormor och hälsade på Fredrik och Louises lilla Livia i Oskarshamn. Vi har inte fått träffa henne ännu eftersom någon av oss har varit förkyld så vi var rätt så avundssjuka på Lovisa. Vi hade det bra ändå för barnen lekte och vi grillade korv nere vid bäcken. Det är skönt när våren börjat komma och man kan njuta av värmen.

På fredag väntar något väldigt roligt för mig. Då ska vi i "herrklubben" till Växjö och till whiskymässan. Dagarna får gärna gå snabbt denna veckan! ;)

En annan sak jag tänkte skriva var att jag skriver en hel del om böcker på bloggen, om böcker jag läst. Är ni inte intresserad av böckerna så scrollar ni bara förbi dem, men är ni intresserad så får ni gärna kommentera. Jag tycker det är väldigt roligt när någon kommenterar och jag skriver alltid minst en kommentar tillbaka.

3 kommentarer:

Linda sa...

Skönt att höra att de skickar dig vidare till en annan läkare.
Hoppas det snart blir rätsida med knät.

Linda

Linda sa...

Hoppas ni får kul på fredag!! Bra att ni har taxichaufför med er!!

Jagermor sa...

Lättnad är en skön känsla, den kan
räcka långt.Bra att läkarvetenskapen faktiskt bryr sig.