fredag 9 mars 2012

Mobillös!

Idag lämnade jag in både Lovisa och min telefon för lagning. Lovisa hade precis fått tillbaka sin mobil när vi upptäckte att tangentbordet inte fungerade. På min Iphone har hemknappen slutat fungera och ni som har en Iphone eller en IPad vet hur viktigt det är att den fungerar. Så nu är båda mobilerna på väg för lagning. Eller min Iphone lagar de inte. Apple har som policy att inte laga sina produkter utan de byter bara ut dem mot en ny. Problemet här är att garantitiden på 1år har gått ut, men jag har en reklamationstid på 3år så det kommer troligtvis gå under den. Lovisa har en lånemobil så hon kan fortfarande nås på mobilen, men vill man ha tag i mig så får man ringa hem till mig. :)

3 kommentarer:

Farmor sa...

Så skönt att slippa mobilen! :)

krakelspektakelkusinvitamin sa...

Ibland blir det roligt när blixten är på tangentbordet...
Lämnade in Lovisa och mobil på lagning...lol
;)

Kram

Daniel Lyckman sa...

Men du vet kusin, ibland behöver man lämna in sambon också på lagning när hon inte gör som jag säger! ;)