torsdag 8 mars 2012

En intressant leksak för en IT-nörd som mig! :)

Jag anser mig själv vara en stor IT-nörd som gillar det mesta inom IT. Därför blev jag väldigt intresserad av att läsa om den nya IPad 3 som lanserades igår. Apple har precis som vanligt varit väldigt hemlighetsfulla, men igår var alltså dagen då IPad 3 lanserades. Har man gillat IPad 2 så kommer man definitivt att gilla 3:an! Själv har jag slukat alla artiklar som handlat om den nya paddan och alla rykten om vad den ska innehålla. En bättre kamera, en starkare processor och en retina display med hela 264 pixlar per tum och som levererar stöd för Full HD är de främsta uppdateringarna. Spännande! :)

Vill man läsa mer så kan man klicka på länken nedan.
http://iphoneguiden.se/summering-apple-gav-oss-the-new-ipad/

Inga kommentarer: