onsdag 24 juni 2009

Första doppet!

Aylin har varit hos mormor och morfar sedan i söndags och igår kom vi andra till Virserum. Idag åkte vi till Gåsehall för att Aylin och Noah skulle bada, men det var endast jag som badade. Det var mitt första dopp i år, men fler kommer det att bli Jag ska vara ärlig och säga att det var lite kallt och sedan så blåste det en hel del. Noah satte jag i strandkanten och honom bekom det inte att vattnet var lite kallt, men badkrukan Aylin tyckte det var kallt.




Då var det desto skönare i poolen hemma hos mormor och morfar tyckte Aylin.



Jag busade lite med Enya också för jag tyckte hon såg varm ut. Dessvärre var glädjen inte ömsesidig!


Här är mormor och morfars nya katt, Sotis. Väldigt kelig.


Aylin testade på hur det var att ligga i vagnen. Hon är aningen för stor för vagnen.


Undrar vad han gör pappa där borta vid den där saken jag inte fick gå till förut. Kan det vara något jag kan stoppa i munnen?!

Inga kommentarer: