söndag 29 januari 2012

Nalle Puh!

Här är vi redo för Nalle Puh på bio!

5 kommentarer:

Farmor sa...

Önskar jag varit där.Så förväntansfull.

Jagermor sa...

Jag tycker att Tiger är bäst !!!

Johan sa...

Hej!

Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.
Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.
Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.

Är du intresserad?
Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.

Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

Johan@rakebacklovers.com

Daniel Lyckman sa...

Det kan jag tänka mig. Jag har funderat på att lägga ut annonser, men inte gjort det så ni blir de första i så fall. Men hur hade ni tänkt betala mig för jag vill inte gärna lämna ut kontonumret./Daniel

krakelspektakelkusinvitamin sa...

Om lilleman får popcorn så är kanske det här något för dig...

http://www.goldkenn.com/collections/#/liqueur-collection/the-famous-grousebrliqueur-bar

Kram